Χαμόγελο του Παιδιού: Όλες οι διαθέσιμες πηγές του στην αντιμετώπιση της πυρκαγιάς

Το Χαμόγελο του Παιδιού ανακοίνωσε πως θέτει το σύνολο των υπηρεσιών του, το εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό του, τις επιχειρησιακές δομές, τα μέσα και τον εξοπλισμό του στη διάθεση κατοίκων και των αρμόδιων Αρχών. Σκοπός να ενισχυθεί όσο γίνεται η ευρύτατη προσπάθεια της αντιμετώπισης της μεγάλης πυρκαγιάς αλλά και να στηριχθούν οι πυρόπληκτοι, αυτές τις δύσκολες ώρες.

Στην ανακοίνωσή του, το Χαμόγελο του Παιδιού, αναφέρει αναλυτικά τις δυνάμεις που θέτει στη διάθεση των αρχών:

  • Την Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή SOS 1056, Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα Εξαφανισμένα Παιδιά 116000, Ευρωπαϊκή Γραμμή Υποστήριξης Παιδιών και Εφήβων 116111 διασυνδεδεμένες με το Ευρωπαϊκό Αριθμό Έκτακτης Ανάγκης της Γενική Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας 112, οι οποίες είναι διαθέσιμες όλο το 24ωρο
  • Τις Κινητές Ιατρικές Μονάδες Εντατικής Θεραπείας για νεογνά και παιδιά (Ασθενοφόρα), που βρίσκονται στη διάθεση του ΕΚΑΒ
  • To Πανελλήνιο Κέντρο Υπηρεσιών Υγείας και Κοινωνικής Φροντίδας
  • Τα Κέντρα Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας
  • Το Κινητό Επιχειρησιακό Κέντρο ΟΔΥΣΣΕΑΣ, το οποίο λειτουργεί ως Επιχειρησιακό Κέντρο Διαχείρισης Κρίσεων
  • Τα εξειδικευμένα οχήματα άμεσης επέμβασης καθώς και τα διασωστικά οχήματα του Οργανισμού
  • Τις υπηρεσίες κοινωνικής, ιατρικής, υλικής και ψυχολογικής υποστήριξης
  • Την Ομάδα Έρευνας και Διάσωσης «Θανάσης Μακρής» στελεχωμένη από εκπαιδευμένους εθελοντές και διεθνώς πιστοποιημένες κυνοφιλικές ομάδες

Για οποιαδήποτε ανάγκηεπικοινωνήστε με την Εθνική Τηλεφωνική  Γραμμή SOS 1056 διαθέσιμη καθημερινά, πανελλαδικά δωρεάν όλο το 24ωρο.

Περισσότερα σε Ειδήσεις