Ξεκίνησε η ουσιαστική λειτουργία των Διοικητικών Συμβουλίων της Σχολικής Επιτροπής Μονάδων Πρωτοβάθμιας και της Σχολικής Επιτροπής Μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Δήμου Πύργου, υπό τη νέα διευρυμένη 15μελή τους σύνθεση και υπό την προεδρία του Αντιδημάρχου Διοικητικών Υπηρεσιών και Παιδείας κ. Δημήτριου Μεσσαλά.
Μετά την τροποποίηση του καταστατικού των Σχολικών Επιτροπών από το Δημοτικό Συμβούλιο Πύργου απαιτούνταν η δημοσίευση της τροποποιητικής πράξης σε ΦΕΚ για την έκαστη Σχολική Επιτροπή, για την νόμιμη λειτουργία τους , η οποία δημοσίευσή τους πραγματοποιήθηκε στο τέλος Δεκεμβρίου 2019.
Την Τρίτη 14 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνεδρίαση του κάθε θεσμικού οργάνου, κατά την οποία συγκροτήθηκε σε Σώμα η κάθε Επιτροπή και στη συνέχεια εγκρίθηκαν ουσιαστικού ενδιαφέροντος θέματα, που άπτονται της βασικής λειτουργίας, της οικονομικής διαχειριστικής των σχολικών μονάδων του Δήμου.
Στις συνεδριάσεις παρουσιάστηκε το νέο πλάνο συνεργασίας μεταξύ των Σχολικών Επιτροπών και των Διευθυντών σχολείων σε θέματα διαχείρισης και προμηθειών , μετά και την νέα Υπουργική Απόφαση με αριθ. 63967/2019 που αφορά τον καθορισμό της λειτουργίας των Σχολικών Επιτροπών και ρύθμιση των οικονομικών θεμάτων αυτών , ενώ συζητήθηκαν επίσης η παραχώρηση των σχολικών κτηρίων, έκτακτες επιχορηγήσεις και άλλα θεμάτων που προέκυψαν κατά τη συζήτηση.
Ο Αντιδήμαρχος και Πρόεδρος των Σχολικών Επιτροπών κ. Δημήτριος Μεσσαλάς δήλωσε: «Με την αρχή του νέου έτους ξεκίνησε ουσιαστικά και η λειτουργία των σχολικών επιτροπών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Πύργου.
Κατά την πρώτη συνεδρίαση των Διοικητικών Συμβουλίων , πλην της συγκρότησης σε σώμα, συζητήθηκαν θέματα που αφορούσαν κυρίως διαδικαστικές ενέργειες για την διαχείριση των λογαριασμών των σχολείων, έκτακτες επιχορηγήσεις καθώς και παραχωρήσεις αιθουσών σε συλλόγους γονέων για την πραγματοποίηση των σκοπών τους.
Σημαντική εξέλιξη αποτελεί ότι μετά από χρονοβόρες διαβουλεύσεις τόσο με το συνεργαζόμενο τραπεζικό Ίδρυμα όσο και με υπόλοιπα, η δυνατότητα, που κατά το παρελθόν δεν ήταν εφικτή και αποδεκτή από τα τραπεζικά ιδρύματα, της έκδοσης κωδικών IBAN και χρεωστικών χαρτών σε έκαστο Διευθυντή – διαχειριστή, με την οποία διευκολύνεται σημαντικά το έργο τους.
Ήδη η Διεύθυνση Παιδείας έχει σχεδιάσει - προγραμματίσει και εργασίες συντηρήσεων σε σχολικές μονάδες και στο προσεχές διάστημα, μετά από αποφάσεις των σχολικών επιτροπών θα ξεκινήσουν στοχευμένες εργασίες σε τουλάχιστον 10 σχολικές μονάδες.
Βασική αρχή στην λειτουργία των σχολικών μονάδων του Δήμου μας, αποτελεί η ορθή λειτουργία των σχολείων, η βελτίωση των δομών, η υλικοτεχνική υποστήριξή τους και η ομαλότερη λειτουργία της εκπαιδευτικής διαδικασίας».
Πηγή: ilialive.gr